22 aylık oğlumda emerek uyurdu geceleri saat başı sürekli emmek için uyanırdı birden sütten kestim gündüzleri hiç zor olmadı ama ilk 1 hafta geceleri çok zordu sürekli ağlıyordu kucağımda saliyarak sarılarak uykuya geçiriyordum 1 ay oldu nerdeyse artık geceleride kalkmıyor bir kere kalkıp suyunu içip tekrar yatıyor