buglemss oryantasyonu 1buçuk saatle başlattık. Kapıda vedalaştık, okulun az ilerisinde banklar vardı, her seferinde kızıma sen içeri gireceksin, ben şurdaki bankta oturacam, erken çıkmak istersen öğretmenine söylemen yeterli ben seni hemen gelir alırım şeklinde ilerledik. Saatler uzadıkça yine o şekilde ilerledik, en son tam güne geçerken sen burda kalıyosun, ben eve gidiyorum, erken çıkmak istersen öğretmenine söyleyebilirsin seni en kısa sürede gelir alırım şeklinde doğruyu söyleyerek ilerledik. Kapıdaki vedalaşmaları kısa tuttuk. Kapıda vedalaştıktan sonra ağlama oluyodu ilk tam haftada ama içeri girip arkadaşlarını görüp oyuna dahil olduğu anda sustuğu için çok stres yapmadım. Bu bi süreçtir ve geçecek, her çocuk yaşıyo diye teskin ettim kendimi. Ben kararlı durduğum için kızımın alışması da kolay oldu açıkcası. Başlayalı 7 8 ay oldu, bıraksak gece gündüz tüm sınıf birbirinden ayrılmicaklar😊