Merhabalar bebeğim 17 günlük kordonu düşerken biraz kanama akıntı olduğu için gümüş nitrat sürüldü nerdeyse 8 gün falan oldu sürüleli ama bakıyorum göbek deliğinin içi yani birbirine değen, hava ile temas etmeyen yerleri ıslak kanlı gibi, kanama olmuyor ama kurumuyor da başına gelen var mı tekrar gitmeli miyim acaba yoksa kurur mu zamanla