Kızlar kızım 2 yaş 8 aylık ramazandan sonra tuvalet eğitimine başlarım diyordum hava soğuk gece uyku tulumu giyiyor diye riske girmedim acelemde yok hazır olduğumuzuda düşünmüyorum ama şöyle bir sorun var ortalama 1-1.5 aydır kakasını gıdım gıdım yapıyor kabız değil sanki yapmaya üşeniyor günde 7-8 defa böyle bekledim acaba bitiremiyormu Benmi aceleciyim diye oda yok yapmıyor yani acaba tuvalet eğitimine başlamanın zamanımı geldi niye olur bu