iklima_1234 Bebeğim 20 günlük 1 haftada 1 kez kakası yapıyor doktor normal dedi. Kimler bu durumu yaşadı merak ediyorum
ikimelekannesi_ iklima_1234 ben yaşamadım ama zaten bebeğim 9 gün kuvezdeydi ilk bir hafta için geçerliyse ben bilmiyorum sonrasında gayet iyiydi
snyck iklima_1234 ilk 3 ay oyleydi mama ve anne sütü birlikte gidiyorduk sebebini bir turlu bulamadik ek gidaya gectikten sonra hergun yapmaya başladı
GirayinAslisi Anne sütü alanlarda 2 haftaya kadar yapmaması normalmiş bebegimde bi ara haftada bir yapıyordu ikinması rahatsız olması fln yoksa müdahale etmene gerek yok