Oğlum 18 ay 4 günlük 1 aydır arabalara taktı resmen kitaplardan hayvanları sorardım gösterirdi parmağıyla ama araba sevdası başlayınca dikkatini başka şeylere veremiyo kitapta soruyorum inek nerde diye arabayı gösteriyo düt diye kırmızı bi arabası var elinden düyürmüyodu iki gündür sakladım ama başka arabalarını bulup onları eline alıp tüm günü onlarla geçiriyor diyebilirim başka bişey oynamak istemiyor takıntı haline mi getirdi ben mi kuruntu yapıyorum anlamıyorum kafayı yiyecem galiba çünkü öyle böyle değil her gittimiz yerde buluyo bi araba eliyle sıkı tutup bırakmıyo başka bişey de dikkatini çekmiyor bi fikri olan var mı