mrvztrk Bebeğim 2bucuk aylık 2 3gündür çok kötü öksürüyordu bugün doktora götürdük antibiyotik şurup ventolin buhar ve iğne verdi aranızda böyle olan var mı ciğerleri dolmuş dedi
senaaasekerrr mrvztrk Bronşiolit mi dedi acaba size öyleyse neyse ki hastaneye yatıracak kadar kötüleşmemiş şükür