Kızlar aşırı zorlanıyorum ve çıldırmak üzereyim . Bebeğim 46 günlük. Doğar doğmaz 1 hafta küvezde kaldı geldiğinde çıplak meeyle emmiyordu hemşireye söyledim silikon uç önerdi mecbur onunla başladık. Normal memeyi verince istemiyor . Silikonla emsin ne olacak ki diyeceğim ama şöyle bir sorun oluştu . Gündüz hep huzursuzuz yapışık yaşıyoruz neden çünkü sürekli emmesi gerekiyor emerken hemen uyukluyor uyandırmaya çalışıyorum olmuyor tam doymuyor bu sonuca vardım ben çünkü etkin ememiyor silikon yüzünden daha zor sütü çekmesi . Bu yüzden de sürekli bir emme döngüsü oluşuyor . Aç kalmıyor veya sütüm az değil bunu çok sorguladım ama bebeğimin kilo alması gayet iyi doktor mama verme sakın aç kalmıyor sütün yeterli ki kilo almış dedi.
Bu durumda tek çare kalıyor silikon ucu bıraktırıp etkin emmesini sağlamak . Akşamları göğsüm doluyken bir iki kez aldırabiliyorum kısa emiyor sonra uca geçiyoruz iki üç gündür ama memeyi istemiyor bir türlü emme refleksi çenesi de güçlü aslında ama ağzında silikon olması damağına değmesine alıştı bence ..:((((
Böyle olup sorun yaşayan bıraktıran var mı tavsiyelere açığım 🙏🙏🙏