gizematadeniz besaley normal hic ellemeyin. Hic iz olmasa sorun diyolar. Bizde yok. Asi tutmamis olabilir diyolar da artik yapacak bir sey yokmus. Iz varsa her sey normal
kelebek27 besaley genelde 4. Aydan sonra bu görüntü olur bazen apseleşir ve kendiliğinden yavaş yavaş geriler iz kalır. Sadece banyoda vs keselemeyin
dryy01 gizematadeniz ben de öyle duymuştum ama yanlış bilgiymiş. Öyle bir şey olabilir mi dedi doktorum güldü resmen dalga geçti 😅
gizematadeniz 123inci bizim hemsire tutmamistir diyo doktor tekrarlanmasi gerekmez diyo. Doktoru dinledim ben de tekrarlatmadim