simseklivekalpli Etlik şehirde memnun olduğunuz immünoloji/alerji doktoru var mı? Özellikle bağışıklık için gittiğiniz?
simseklivekalpli SooMin hayır öksürük devam ediyor, bağışıklık değerleri de oynak geldi. Alerji kismiyla ilgileniyorlar hep
mobesebesir simseklivekalpli ben kadın bi doktordan randevu aldım yerinde erkek bi doktor vardı ama arkadaşım caner diye bi doktor varmış ona iyi demişti
mobesebesir simseklivekalpli ezgi Ulusoy severcan. Kan tahlili vs istedi bizde de sürekli geniz akıntısı öksürük oluyordu bana dediği okula yollamaydi
simseklivekalpli mobesebesir 😂 muayene olduk ona ama hatırlamıyorum. Sanırım iyi doktor yok orada. Bana da göğüs tomografi çekmesin ilaca devam etsin sadece diyor.