Herkese merhaba 🌸
Bebeğim birkaç gün sonra 10 aylık olacak. Ek gıdaya başladığımızdan beri biraz seçiciydi; az yiyordu ama iştahı yerindeydi ve kilo alımı da gayet iyiydi. Ancak yaklaşık 2 haftadır, daha önce bayıla bayıla ve her koşulda yediği şeyleri bile tadına bakmadan reddediyor. Kafasını sallayıp itiyor.
Şu an sadece Gerber markasının bir atıştırmalığını yiyor, bir de evde yaptığım kekten çok az. Kaşık görünce itiyor diye elle yedirmeyi denedim, o da olmadı. Önüne koyup kendi yemesini deniyorum; sadece mıncıklayıp yere atıyor.
Bu süreçte ısrarcı davranmıyorum, zorlamıyorum iyice soğumasını da istemiyorum. Sık aralıklarla teklif ediyorum, istemezse kaldırıyorum.
Gün boyu neredeyse sadece anne sütü emiyor.
Not: Henüz hiç dişi çıkmadı. Alt damakları yaklaşık 1 aydır epey şiş ama gelen giden yok.
Benzer bir süreçten geçen, sebebini anlayan ya da çözüm bulan oldu mu?
Gerçekten çok üzülüyorum ve endişeleniyorum.