kızlar Biz kendi evimize taşındık TOKİ evlerine maalesef bizim evimizde ustalık ve malzemeler çok kötü. Ben de kapı renklerini beğenmiyorum kahverengi renkleri beyaza boyamak istiyorum aranızda böyle kapıları boyayan var mı geri dönüşüm boyası ile memnun kalan var mı acaba fikirlerinizi Merak ediyorum