Düzenli regl dönemim var bir gün erken ya da geç olurken 27 ocakta olmam gerekirken 7 gün geçmesine rağmen adet olmadım hiçbir belirtide yok bu ara gecikme yasayan bı kaç kişi olduğunu daha öğrendim hamile olma ihtimalim yok neden böyle oldu çok canım sıkıldı doğrusu yardımcı olursaniz sevinirim 😔