mombabe 17 aylık olacağız kızımın elinden o an kurcalamak istediği bir şeyi aldım anında çığlık atıp ağladı ve yüzümü çiziyor (tırnaklama)gibi hareketler yaptı sonra kendisine yaptı. İkidir yaptı bunu anlam veremedim ya Allah aşkına normal mi?