Merhaba oğlum tam 2 yaş 1 aylık. Hala emiyor ve sadece emerek uykuya geçiyor. 5 gündür öğlen uykusunda gözleri gittiği halde direnip uyumuyor. 2 3 saat uğraşıyorum sabredip hatta. Ama yoook. Akşama doğru yorulduğu içinde çok huysuz oluyor ve geceleri aşırı sık uyanıyor. (Öğlen uykusu olmadığı için) Bu durumu yaşayan veya erken öğlen uykusunu bırakanlar oldu mu? Lütfen yardım edin delirmek üzereyim çok yoruldum.