melisalinaa Kızlar küçük tansiyonum son günlerde hep 8.4 8.6 geliyor kalbim çarpıyor başım dönüyor büyük tansiyonum normal ama. Kendim zaten panik atak hastasıyım ondan olur mu neden oluyor bu ne yapacağım
ygzmoms melisalinaa panik atak da yapıyor olabilir yaşıyorum bizzat tansiyonum dusuk de olsa yüksek de panik aninda çarpıntı oluyor
defnekusum_ melisalinaa Gün içinde beslenmeniz nasıl belki de düşük tansiyonlu birisinizdir benim de panik atağım var ben de yemek yesem bile hep 8/5 9/6 çıkıyot
melisalinaa ygzmoms yani panik atağım var ama panik atak yaşamadığım sırada da küçük 8 üstü geliyor yada hep panik halindeyim
melisalinaa defnekusum_ normalde küçük tansiyonum 7 falan olurdu hep. Son zamanlarda 8 üstü oluyor ve beni kötü yapıyor baya baş dönmesi titreme baş ağrısı gibi.. beslenmem bazen dengesiz olabiliyor doktordanda randevu aldım bakalım