user2406 swandor hotel topkapi palace’s gittim en son. Çocuk için bence harika bir yer. Ama Türk’ten çok yabancı var. Arkadaş edinsin istiyorsanız bu muhtemelen olmayacaktır. Plaji da güzel. Yemekler de güzel. Tatlılar çok hoş görünüyor ama çoğu tatsız. Havuzlar yeterli. Ben Topkapı konseptini pek sevmedim ama