yaseminasel53 2 yaşında hala saçı yok bebekliğinden beri azıcıkdı zaten hiçte uzadığı yok hiç kestirmedim önerileiriz varmı
Ftet yaseminasel53 biz kestik işte o zaman çoğalfı hatta 2 kere kestim e çoğalmaya başladı başta 3 numaraya falan vurdum
selambennsid Ftet bebeğiniz kız mı erkek mi? Kaç aylık? Benim oğlumun saçları da baya az bugün görüntülü konuşurken ablamda dedi postu da görünce aklıma takıldı bir hafta sonra 7 aylık olacak uzar mı gürleşir mi acaba zamanla
Ftet Ftet bebeğim 23 aylık 10 aya kadar kel gibiydi erkek çocuğu ve kestik 1 yaşında saçı çıkmıştı azar azar sonra 2 ye doğru arttı bidaha kestik
songulcandas Erkek bebeklerde 3 yaşına kadar ancak gürleşiyor oğlum kıvırcık saçlı yılda 1 kez kestiriyorduk bu yaz haziran ayında kestirdik Kasıma kadar alnı dolarak uzadı yaşları büyüdükçe hızlanıyor bence