Merhaba öncelikle Allah yardımcınız olsun
Benim kızım da şuan 2 ay 14 günlük artık bugün pes edip doktora götürdüm bir çocuk nasıl olurda 24 saat ayakta kalabilir değil mi ? Pazar akşam gece 2 de uyandı ve pazartesi gece 2 de uyudu. Şaka gibi. Meme vereyim mesela direkt daha beşinci dakikasında gözler gitmiş oluyor dersin ki bu kız derin uykuda top patlasa uyanmaz ama memeyi bırakır bırakmaz da uyanıyor. Sallama,kucakta,omuzda hiçbir türlü fayda etmiyor. Sadece memede ,bebek arabasında ve normal arabada direkt uyuyor onun dışında nerede uyutursak uyuyalım kendi uyumak istemediği sürece artık bayılma noktasına gelene kadar uyumuyor. Doktor tabii ki yapacak bir şey yok diyor tahmine dersiniz ki sadece bugün bitkisel uykuya yardımcı bir damla yazdı henüz denemedik. Ben aynı zamanda çocuğumun inek sütü alerjisi olduğunu düşünüyorum doktorumuz her ne kadar henüz belirti yok dese de bence yeterince belirtisi var ve ben bu durumu ona bağlıyorum. Gece gündüz ayrımıninda henüz oluşmama seçeneği de var tabi ki ama ne yazık ki kızım gündüz uyumadigi gibi gece de uyumayinca o seçeneği direkt eledim. Bilmiyorum artık çok yoruldum ve kabullenmekten başka çarem kalmadı kimi çocuklar uykuya düşkün oluyor bazı çocuklar da uyumuyor bunu böyle kabullenecegiz sanırım… Keşke size bir yardimim dokunsa kelin ilacı olsa başına sürer misali umarım bizim gibi olup bize deva olacak birileri çıkar 🥹