3.5 yaşında sendrom mu huy mu babasına mı dayısınamı çekmiş bilmiyorum ama çocuk habir3 ağlıyor 😅😅 yani yemin ediyorum hareket etmeye korkuyorum ağlayacak diye artık kafam almıyor istediği gibi koşup oynama imkanı veriyorum kum lego hamur ufak arabadan tut büyük arabaya her yaptığım işe dahil etmeye çalışıyorum dışarı çıkarıyorum çocuk asla memnun olmuyor olmıcak şeylere ağlıyor gece gündüz farketmiyor gözünü ağlayarak açıyor resmen kardeşine vurma sürekli onu bağırtma çocuğuda rahat bırakmıyor birde sürekli bebekmiş gibi davranıyor yaptığı şey ağlamak bebek gibi sesler çıkarıp bağırmak öyle hareketler yapmak daha sayamadığım bir sürü şey böyle olunca nasıl başa çıkıyorsunuz neler yapıyorsunuz ben eleniyorum artık arkadaşlar 🫂😅😅😅