kubra_aa Kızım 40 günlük hem mama hem anne sütüyle besleniyor ama çok kusuyor kan idrar tahlilleri yapıldı. Röntgen çekildi bir sorun çıkmadı ama ben çok dert ediyorum üzülüyorum. Bu durum normal mi bunu yaşayan başka anne var mı 🥺😭
ezgicnts kubra_aa normal canım hiç endişelenme benim bebeğimde kusardı hep gazını tam çıkaramadıklarında kusmayla çıkarırlar dert etme
asya358_ kubra_aa benimkide öyleydi 5 aylık olacak hâlâ öyle. Biz sadece mamayla ilerliyoruz reflü maması kullanıyoruz canım doktorumuz reflü demişti, reflüsü varsa ondanda olabilir
gizemtemel kubra_aa malesef ki normal 49 gunluk kusmasi hala var yanii ilk zamana gore dahada azaldi buyudukce azaliyor bence onceden 45 dkda bir kusardi simdj gunde bir iki bazen hic olmuyo sukurler olsun 🙏🏻 endise etmeyin
gizemtemel kubra_aa birde philips avent reflu biberonu var ondan kullanmanizi tavsiye ederim biberonun cok etkisi oldu bende kusmasini azalttigini biberona bagliyorum 🌸 hem hava yapmiyo hem gaz
1cocukannesi_1 kubra_aa tüm tetkikleri yaptırmışsınız bişey çıkmamış normaldir benim bebeğim 6 ay kustu doktor normal dedi