elfgokce Merhaba anneler, benim bugüne kadar aldığım hiçbir leke çıkarıcı işe yaramadı. Ben mi beceremiyorum acaba. Özellikle boya, yağ gibi şeyleri çıkaran bir ürün tavsiyeniz var mı
livanurvealpinannesi61 elfgokce homm bitkisel çıkarıcı kullanıyorum boya yağ salça karadut mandalina vs her leke çıkıyor
KendiEvimdeDeplasmandayim papatya__ kaka lekesi falan çıkıyor mu ya. Baby me kullanıyorum çıkarıyo oda ama sıcak suda bekletmekten sıkıldım zaten her kıyafeti yemek lekesi oluyor damlaozzz
damlaozzz KendiEvimdeDeplasmandayim Kaka lekesinde denemedim daha açıkcası yemek lekelerinde denedim onda da memnun kaldım
papatya__ KendiEvimdeDeplasmandayim inanın çıkıyor mis gibi yapıyor salça lekesi boya kalemi lekesi kaka lekesi artık bebelerimin her kıyafeti yeni gibi valla
KendiEvimdeDeplasmandayim papatya__ çok teşekkür ederim ya alayım hemen 🫶🏻 domol leke çıkarıcı diye geçiyor değil mi ismi
Asyaveannesi04 Lre leğene kaynar suyu koyup 2 ölçek toz atıyorum köpürüyor zaten içine kıyafeti basıp bir gece bekletiyorum, sonra makinaya lekeden eser kalmıyor
Lre Asyaveannesi04 kaç saat kadar bekletiyorsunuz ben bir kere yeni sweati soldurdum sonra da az beklettim lekeler çıkmadı
Asyaveannesi04 Lre sweet çok renkliyse aşırı sıcak suya koymayın rengini alır birde farklı renkleri de koymayın içine ben hep beyazları bir renklileri bir koyuyorum