Merhaba size bir şey danışmak istiyorum kızım iki gün sonra 15 aylık olacak . Ek gıda dönemine başladığımızda alıştırma bardağı olarak Philips Avent markasını aldım pek içmedi . Sonra mamajoo markasının pipetli alıştırma bardağını aldım yine pek sevemedi tabii ben de ya kaşıkla ya da çay bardağıyla içirmeye çalıştım genelde püskürttü ya da bir kaç kaşık içtiyse içti . Geçen munchkin markasının bardağından aldım onda da pek içmedi . Hani şu mucize bardak dedikleri içinden su dökülmeyen ..Sabah ve akşam devam sütü mamasına devam ediyorum. Ek gıda yemeklerine çorbalarına zaten devam ediyorum . Ama mamadan aldığı suyun ve çorbaların yeterli olmadığının da farkındayım. Öneriniz var mı ne yapabilirim suyu içmesi için ? Çocuğu benim kızım gibi olup yaşı büyüdükçe içmeyi seven anneler var mı içimi bi ferahlatın 🥹