sibel9898 4.-5. Ay gibi biraz daha düzene girecek. Benim de kafayı yediğim süreçlerde arkadaşlarım verirdi bebeklerine emziği pıt uyurlardı nasıl imrenirdim. Ama yeni yeni iyi ki diyorum çünkü bunun bez bırakması meme bırakması yatak ayırması bir sürü dönemi var bir de emzik bırakma eklenmeyecek en azından öyle düşünün. Biliyorum çok zor, ama sabır 🥹