Kızlar hiç geçmeyen bir kafa ağrım var geçiyor tekrar başlıyor. Parol da zaten çok düşük kalıyor emzirdiğim için başka kullanamıyorum. Var mı benim gibi bu durumu yaşayan gerilim tipi baş ağrısına çok benziyor boynumdan kafamın tepe kısmı kulaklarımın üstü şakak dediğimiz yerler ağrıyor. Parol dışında sizin doktorunuzun falan tavsiye ettiği süte geçmeyen ağrı kesici var mı ya da az geçen tavsiye ettiği