gündem malum. çocukların hedef olduğu korkunç bi çağdayız ve konu konu konuyu açıyor bazı şeylerde bilinçleniyoruz, bahsedeceğim konu plasenta ve kordon. doğumumda benim böyle bi bilincim yoktu ama kordon kanı çocuğun dünyaya adaptasyonu için çok çok önemliymiş ve çoğu doğumda çat diye kesiyolar. keşke bikaç dk kucağımda kordonuyla kalsaydı da öyle kestirseydim, keşke biraz daha bilinçli olsaydım. işin kötüsü de kozmetik firmalarına satılan bi piyasa ürünü olarak kullanıyo olduklarına dair teoriler. benim gibi bilmeyip de hemen kestirmiş olanlar çoğunlukta mı? bilip de ona göre önceden uyarıda bulunup her şeyi hastaneden istemiş olanları gördükçe kendime kızdım halbuki içime sinmeyen şeyler vardı da… tekrar çocuğum olsa onda bu şekilde davranmam ama bu yavruma da yazık değil miydi