Tam 4. ay atağı bitti rahatladık derken şimdiye kadarki en fena uyku gerilemesini yaşıyoruz. 4. ay atağında bile bu kadar olmamıştı ya. 23. haftadayız şu an. Gün içinde uyutmak istediğimde nefesi kesilircesine ağlıyor son bikaç gündür. Uykusuzluktan da yorgun düşüyo ama yok. Bir şekilde uyuduğunda da yarım saat maksimum. Ona bile muhtacım çünkü gece de sürekli uyandığı için yorgunluktan helak oldum. Gece gazdan uyanıyo gündüz uyumak istemiyo. Herkes 4. ayda gaz biter demişti 5.ay oldu biz hala gazdan kıvranıyoruz. Yani gerçekten çok yorulduk. İş olsa istifa ederdim bu günlerde öyle bi yorgunluk. Lütfen akıl verin ben bu çocuğu nasıl uyutucam, gazını nasıl geçiricem?