pasaveannesi Kızım 1 yaş 2 aylik ama hic bir sekilde yemek yemiyor sadece biberon la süt o kadar yardımcı olun lütfen
prlkkcnssss pasaveannesi 14 aylık bir bebek için süt çok erken normal süt içmiyordur inşallah anne sütü ya da mamadır
bdundar pasaveannesi kızım 16 aylık emiyor, sık sık emer ben teklif etmesem asla bir şey yemez mecbur ekranla yediriyorum bazen blw yaptırıyorum ama inanın ben teklif etmesem hiçbir şey yemez çok üzülüyorum bende
prlkkcnssss Retzja yasak demedim inek sütünü doktorlar genelde 3 yaşa kadar tavsiye etmiyor vücuda hiç bir faydası yok
Retzja Günde kaç ml içiyor? Fazlası iştahsızlık yapabilir çünkü. 1 yaş sonrası ana besin kaynağının yemekler olması gerekiyor, ek olarak süt, formül mama, anne sütü kullanılıyor. Daha çok bunlara yöneldiyseniz ya da bebeğiniz istiyorsa azaltmanız gerekir.