ibrhmsmyrefnn Sizce 2 Çocuk arası kaç olmalı en ideal bir tane evladım var çalışmak istiyorum biraz öyle ikinci çocuk isitşyırm kızımla beraber kreşe öğretmenliğe geri dönmek istiyorum ama kızımla kolay olur mu bilmiyorum veya ona haksızlık olur mu yaşı küçük diye erkenden kalkmak konusunda kızm şuan 28 aylık
aysebb ibrhmsmyrefnn Benimde 28 ayın içinde olan kızım var. Gönül istiyor elbet ama şuan düşünmüyorum en az 4-5 yıl koyarım gibime geliyor olursa yani
1tosbikinannesiyim ibrhmsmyrefnn bende en az 3 yaş hamilelik ile beraber 4 yaş ara istiyorum bakalım nasip
aybars_mom ibrhmsmyrefnn 3,5 yaş olcak nasipse. İnşallah çok güzel olur, sakin telaşsız Asude bir yaşam 😃
Asyaveannesi04 ibrhmsmyrefnn Kızım 4 yaşında ve 21 haftalık hamileyim araları 4.5 yaş olucak. Kızım tuvaletini, yemeğini, üstünü kendi giyiyor, oyun oynuyor bence bunlar önemli ikisi küçükken üstesinden gelemezdim sanırım birde çalışan anneyim
2ogullu1anne 3.5 yaş 4 ay araları.O kadar rahat ki.Biri 1.sınıf digeri bu sene Eylül’de 4.5 yaşında kreş olacak.3.çocuk fikri gelip gidiyor.
Asyaveannesi04 ibrhmsmyrefnn kamuda memurum kızım zaten kreşe gidiyor, oğlum doğunca da bir süre yanında kalıcam
dmlaasfkgn ibrhmsmyrefnn 1 bu uk yaş var iki oğlumun arasında hem çok güzel arkadaş oldular hem çok kavga ediyolar 🥲😍
damla32 ibrhmsmyrefnn en ideal yaş 6-7 kızım şuan 6 yaşında oğlum iki aylık inanın o kadar yardım ediyor ki bana kucagına alması bez ıslak mendil getirmesi bile insana çok iyi geliyor. İkiside küçük olunca çok zor oluyor diye düşünüyorum