hlyaakky Kızlar tavsiye üzerine omron 360 taşınabilir nebülazatör aldım bebeğim için temizliğini nasıl yapıyoruz acaba kullanan var mı?
Balbulutu hlyaakky nimo kullanıyorum. Parçalarını ılık suya koyuyorum 1 kaşık sirkeyle .Bol suyla yıkayıp Sonra kurumaya bırakıyorum normal suyla biraz çalıştırıp kaldırıyorum
Balbulutu hlyaakky hayır canım oraya su değmesin üst bölgesi hazne ve maskesi koyuyorum iyice kuruluyorum sonr
Balbulutu hlyaakky rica ederim doğrusu öyle. Ben 2 çocukla kullandığım için suda bekletiyorum ama asla suya değmemeli zaten video da diyor.
hlyaakky Balbulutu temizledim bende videodaki gibi hazır su ile yıkadım içini biraz koyup çalıştırdım gözlük bezi vardı onunla kuruladım sonra parçaları tam kuruması için açıkta bıraktım ❤️
hlyaakky ftmylm bende bi türlü bilemedim Fatma hanım altında elektronik mekanizma olunca korktum açıkçası daha önce hiç deneyimlememiştim sağolsun @Balbulutu yardımcı oldu oradan bakıp yaptım 🙏🏻