mymom81 deryadenizz_ Bende taktirali 20 gun oluyor. Adetin7. Gununde taktirdim. Aradan 1 hafta gecti lekelenme olarak surdu daha sonra adet kanamasi gibi. Tam bitti diyorum tekrar basliyor. Yaklasik 15 gundur bu sekilde. Ramazan ayini hic hesap edemedim nasil oruc tutacagim çok heyecanlıydim oysaki😞
deryadenizz_ zynptrngkdr evet ilk altı ay vucüt alışma döneminde olduğu için normal kabul edilebilir umarım sizinki hep sürmez benimde kolumda implantın üstüne doğru yattığımda acı oluyo tam hassasiyeti geçmedi sanırım sizinki ne durumda benim 2 hafta oldu taktıralı
alpsey deryadenizz_ merhaba bende düşünüyorum yaptırmayı henüz 40 ım çıkmadı muayenemde danışacağım lakin yaptırdıktan sonra acıması normal mi
zynptrngkdr deryadenizz_ ilk haftalar benim de fazlasıyla ağrım oluyordu çocuğu emzirirken özellikle daha çok acı çekiyordum amaşimdi yok gibiiii
deryadenizz_ alpsey düzensiz adet kanaması kişiden kişiye değişiyor bazısında hiç olmuyor bazısında sık oluyor, benim doktorum aşırı veya düzensiz ara kanamalar sık olursa yine de vücudun alışması için birkaç ay şans vermemiz gerektiğini söyledi
mymom81 alpsey Kusura bakmayin fazla girmiyorum uygulamaya evet normalmis. 20 gun surdu adetim. 5 gun oldu biteli 😅 Elhamdulillah oruc tutabilecegim cok sukur. Birde bana bir artisida şu oldu. Adet sancisini kesti. Yani ilk gun yataktan cikmak istemiyorum normalde ama bu derdim kalmadi gercekten
elfrana_03 zynptrngkdr merhaba taktirmadan once kan testi veya tahlil biseyler yapıldı mi.seker hastası karaciğer hastası veya damar sertleşmesi olana takilmiuromus
zynptrngkdr elfrana_03 hayır yapılmadı ama zaten doktorumun uzun süreli takipli hastasıyım herhangi bir rahatsızlığım olmadığını bildiği için de böyle bir talepte bulunmamış olabilir
elfrana_03 deryadenizz_ merhabalar şuan ne durumdasınız adet düzeni kanama v.s bir de taktirmadan önce test yapıldı mi.ben de özelde taktiracm muayene ücreti odemiyorum sigortadan dolayı ama ilacı her eczanede bulurmuyum.
deryadenizz_ elfrana_03 benim daha implantı taktırlaı 25 gün oldu adet düzenimle ilgili kesin bi şey söylemem sadece iki kere lekelenme şeklinde kanamam oldu onun dışında bi eksisini yaşamadım
deryadenizz_ elfrana_03 taktırmadan önce herhangi bir test yapılmadı sadece ultrasonla karnıma baktı doktor
asiyeeee4 deryadenizz_ doğumdan sonra ne kadar zaman sonra yapılıyor acaba bende bir ay önce sezaryen doğum yaptım kontrole gittiğimde doktora soracağım
deryadenizz_ asiyeeee4 benim doktorum doğumdan en az 2 ay sonra taktırmayı önerdi çünkü hormonlar anca düzen giriyor demişti
deryadenizz_ elfrana_03 olabilir belki kan tahlili yapanlar vardır yaptırmadan önce sorup bilgi alın isterseniz