Erva-mm benim bebeğim 2 aydır emmedi hastanede yattim memeyi kesmem zorunda kaldım antibiyotik verdiler kuvvetli sonra memeyi almak istemedi sonra ben sagarimveririm ne olacak dedim gazi da vardı laktoz intoleransindan sütüm gaz yapıyordu bebeğe eşim sütü keselim gazi geçince veririz dedi ben kabul ermedim doktor damla vermişti o damlayı sagdigim sutedamlattim. Bebeğim her ay 1 kilo alıyordu en az kilo alımı çok az oldu. Sağmak isgence gibi 2 3 saate bir sağmam gerekti kesilmesin diye bebeğe verdik çok şükür 200cc civarı çıkıyor sütüm o aralar 120cc 140cc bazen 80 90 cc çıkıyordu. Sağmak önemli artırmak istiyorsan bir ay daha sabredeceksin. Bebeğin ile güzel bir bağ kuracaksın. Ben salak gibi 4.cu ayda uyku eğitimine başladım bebegim memeden olmuştu zaten Birde yanımda uyumasını elinden aldım.4.cu ayda diş çıkardı sonra tam gazi bitti memeye alıştırabilirim dedim ısırıyor bebek alışmış biberona. Sağmak isgence gibi emzirmek çok rahat. 2 yil emzireceksin başarırsan. Dişi çıkan bebeği alıştıramadım. Sana aspiratör tavsiyesi verdim çünkü 2 ay hiç emzirmedim bebeğimi aspiratör sesi ile los ortamda ağzına aldı çığlık çığlığa korkan bebeğim. Ama ısırıyor son kuvvet acısına dayanamıyorum. Ben dişsiz olsa denemeye devam ederim sana tavsiyem vaz geçme çok rahat emzirmek