Merhaba kızlar ❤️ bebeğim henüz 2 aylık sayılır, bırakın sporu yüzüme krem sürmeye bile vaktim yok şu an. Doğumum son anda sezaryen olduğu için spora en erken zamanda başlama niyetindeyim. Şimdilik korse kullanıyorum sadece. Sizler spora ne zaman başlayabildiniz?