symkvnc
İstanbul’da sosyalleşmek adına çok fazla seçenek var.
Bölgenizi bilmiyorum ama gittiğim avmlerde hafta sonu etkinlikler oluyor.
Belediyelerin ücretsiz tiyatroları , atolyeler ve festivaller oluyor.
Bazı avmlerde ebeveynsiz oyun alanı oluyor bana yakın ced go var mesela , günün bir kaç saati etkinliğe ayırılıyor kalan zaman serbest , oyun ablası ve çocuklar oluyor.Siz isterseniz önünden izliyosunuz isterseniz de ayrılıp kameradan takip edebiliyosunuz.Artık içerde ne kadar vakit geçirsin istiyosanız ödemesini yapıyosunuz.Erken çıkmak isterse kalan dakikaları sonra kullanıyosunuz.
Ya da hupa lupa gibi yerlere götürebilirsiniz.
Şu yüzden söylüyorum oyun grubu/atolyesi haftada 2 ortalama 1,5 saat oluyor.Genel fiyatlar neredeyse kreşe yakın.
Biz devamlı olarak 3 ay gittik artık arada götürüyorum.
Kızım konuşuyor bu arada ama 6 çocuktan sadece 1 i konuşuyordu , herkes aynı mantıkla getirdiği için denk gelmiyor.Serbest zamanda çocuklar dağılıyo , etkinlikte 15,20 dakika sürüyo yine çocuklar iletişim kuramıyolar.
O yüzden bütçenizi ordan yana değil , vaktiniz imkanınız varsa bireysel sosyalleşmenizi tavsiye ederim.
Köyünüz varsa havalar ısınınca oraya gidin cidden tatil köy dönüşleri çocuklar bambaşka oluyo biz hep pozitif ayrıldık.
Evde de desteklerseniz , haftalık etkinlik planı oluşturup bu şekilde kısa zamanda değişim görebilirsiniz bence