Ya kızlar bend e 2025 Mart’ta dogum yaptım. Duzensız kullandım zlynda kanama vs oldu ocakta tekrar başladım adetım bı kesıldı olmadım uzun süre nısan ve Mayıs ayında oldum ekrstra korumada yapıyorduk geceen gun kacak oldu Ella da içtim korkuyorum ıkı tane cocugum var . Gebelik olmaz degıl miii. Zlynda içmeye devam ediyorum saati saatine