Arkadaşlar benim 42 günlük oldu 40 ından sonra ki gün çocuğuma bir şeyler oldu ağlamayan çocuk ağlamaya başladı gece gündüz sürekli mızmız uyutamıyorum kucağıma alıyorum uyuyor yatırıyorum uyanıyor gece 3 e kadar uyutamadım tek benmi yaşıyorum bu sorunu gözünden uyku akıyor çocuğun ama dalmıyor tam anlamıyla yaşayanlarınız var mı aranızda delirmek üzereyim