Güzel anneler merhabalar.Nasılsınız.İnşallah gününüz güzel geçiyordur.Sizden ricam olacak.Blender seti almak istiyorum.Aklımda Tefal ve Arçelik var.Hangisini önerirsiniz?Bide Phılıps marka airfreyım vardı 3.5 sene olmuştu.Haznenin kenar kısmı bozuldu.Onu hangi marka önerirsiniz? Şimdiden cevaplarınız için çok tesekkür ederim.