busrara12 Merhabalar yarın bir buçuk yaş aşısı yaptırmaya gidicez süreç nasıl geçti hastalık, ateş vs geçirdi mi çocuklarınız 🫣
busrara12 aysebb maşallah iyi ya oğlum genelde ateşleniyo aşı sonrasında en zoru 1 yaş demişlerdi o geçti şükür sıra bunda