poyrazim1312 14 aylık olacak kendi basına yürümeye cesaret edemiyor hala aslında yürüyor ama cok hafif bile olsa destek ariyor yeleğinden hafif tutuyorum yürüyor mesela kendi basına yürümesi için ne yapmam gerek herşeyi denedim ya
MiracAlpinveUmutunAnnesi poyrazim1312 Büyük oglum yürümeye alışsın diye koltuğa yaşıyordum karşısına ben geçiyordum oyun oynuyodum gelsin diye yada sevdigi bir oyuncağı elime alıp gösteriyordum
KendiEvimdeDeplasmandayim poyrazim1312 benimki de öyle 13aylık. İstese yürür aslında hasır farkındayım ama denemiyo bile. Bi kaç kere karşıma koydum gel gel yaptım 4adım falan geldi şimdi hemen emekleme pozisyonuna geçiyo. Daha vakitleri var
[silindi] poyrazim1312 hazır değil demek ki. Denemek istediğinde destek olup devam edin. Benim oğlum 16 kızım 15 buçuk ayda yürüdü. Cesaret ettiklerinde yapıyorlar zaten
MiracAlpinveUmutunAnnesi poyrazim1312 Demekki şuan zamanı değil siz yine de bidaha kaldırın yürümesi için uğraşsın
poyrazim1312 [silindi] olabilir ama çevre baskısıda malum sıkıldım artık bugün salladım kapı eşiğinde 😀