Bebeğim 5 aylık oldu. Önceden mırın kırın da olsa emiyordu ama artık hiç emmek istemiyor. Biberona aşırı bağımlı. Önceden biberon vermeyeyim deyip emzirmeye çalışıyordum sonra da aç kalır endişesiyle kıyamayıp geri biberonu veriyordum. Artık yavaştan ek gıdaya geçtik biberon vermesem de emzirmeye zorlasam mı acaba?