elifdemirell_ ya bu bana normal gelmedi, alerji falan olabilir mi? Arkadaşımın bebeği de sürekli ağlıyormuş, bir sürü doktor gezmiş gaz va demişler. Nihayet son gittiği demiş ki bak ağlarken elini kulağına götürüyor, kulaklarını tırmalıyor, şunu şunu yeme alerjik bu, geçer. Gerçekten de geçmiş. Ya da geçen gün bebeğim ağlamaya başladı birden böyle mızırdanma gibi ama normalde yapmaz. Hoplatınca susuyor, ses çıkarınca vs susuyor ama dedim bi gariplik var. Fark ettim ki gazı var gibi sırtına vurunca biraz duruyor, medet umuyor benden, geçmeyince yine ağlıyor. Böyle karnına doğru eğdim baktım karnı ağrıyor. Sıcak su yaptık karnına öyle eğik tuttuk ancak sakinleşti. Sırt üstü uyuyan çocuk sırtını koydurmuyordu yere. Öyle iki büklüm sıcak su torbası karnında uyudu. Düzeltelim dedik uyuyunca yine ağlamaya başladı. Mecbur uyanana kadar öyle tuttum ama uyandığında ağrısı geçmişti.