Bizde de aynı durum vardı 15 günlükken başladı ve reflü denildi ağzından burnundan geliyordu sürekli , doktora gittik kilo kaybı yok denildi şurup verdiler günde 4 kez beslenmeden sonra . Şu an 2 aylık ve ilk günlere nazaran azaldı şu anda peynirimsi çıkarıyor oda normal. Beslenmeden sonra hemen gazını çıkarma 15-20 dakika dik tut daha sonra gazını çıkar. Reflü yatağında yatır daha dik oluyor 45 derecelik açıyla .