Kızlar ben taa çocukken rabbene dualarını ezberledim elimden geldiğince namaz kılmaya da çalışıyorum. Dün dua kitabına bakarken rabbenağfirli ve li valideyye ve li müminine yevme yekümül hisab. Diye okuyorum ben hep
Ama dua kitabının altında
Birahmetike ya er harmerrahim. Yazıyor ben bunu okumuyordum.
Google dan baktım kimiyerde yazıyor kimi yerde yazmıyor.
Kızlar ben eksik mi okudum yoksa bu zamana kadar.