09ay Merhabalar benim 8 aylık bir kızım var ve emziriyorum ama geçen ay doğru düzgün adet olmadım bu ay da 5 gün geciktim hamileyim belirtileri de var spiralim var ama böyle hamilelik yaşayan oldu mu süreç nasıl gelişti sizde ?
ahsenk0 09ay ben 😅. 4 aylık hamileyim. Hiç korumadı beni maalesef. 14 aylık bir kızım var. Direkt spiral kontrolü için gittiğimde öğrendim. Hemen o anda çıkardı spirali de.
pudu Spiralle de hamile kalınıyor diye duymuştum hiçbir yöntem %100 koruma sağlamıyor spiral yerinden oynayabiliyor
AnaKuzusu34 09ay kanda pozitif mi çıktı birde spirali sağlık ocağında mı taktırdınız yoksa hekim mi taktı kontrol edilecek mi yapıldı merak ettim. Şuan ben de bir aydır adet görmedim sayılır
pudu 09ay çok yüksek koruması olan bir yöntemle bile geldiyse bu bebiş Allah daha hayırlı kapılar açacaktır size onun bize ihtiyacı olduğu için değil biz bilmesekte bizim ona ihtiyacımız olduğu için rahmimize düşüyor bebişlerimiz gönlünüzü ferah tutun 🌸
Aklimideliricem Spiralin rahatsız ettiği bişey var mı acaba yani batması gibi yada ağrı gibi? Kaymış olabilir mi ki inşallah değilsindir bende de spiral var korktum şuan
gmzshn Anneyim3 ay peki nasıl çıkarttılar Allah korusun korktum 😀😀😀 her doğumdan sonra gidip taktırıyorum 7 ay oldu adette olamadım zaten daha
tugce7934 Anneyim3 peki spirali çıkarırken nasıl oluyor çocuğa zarar olmuyo değil mi süreç nasıl anlatriemisinz
Anneyim3 09ay yani gayet iyi çok şükür erken farkedildiği için bebeğe bir zararı olmadı ilk kontrolde çıkardı doktorum