ygzmoms ben 1,5 yıldır antidepresan kullanıyorum. İlk verilen ilaç beni çok rahatlatmamıştı. Bir sonraki randevumda bunu değiştirdik. Ben doktora uyku hali istemediğimi, küçük bebeğime tek bakım veren olduğum için aptallaşma lüksüm olmadığını söyledim. Buna göre bir ilaç verdi. Eğer ilacın etkileri sizin yaşantınızla örtüşmüyorsa tekrar görünüp değiştirebilirsiniz. Ancak ben depresyon ilacı kullandım. Sizin kullandığınız farklı etki ediyor ve normali bu olabilir