liyabebek34 Ensesini ayağını falan öpme çocuk küser ne alaka yeni duyuyorum çocuk emerken yemek yeme konuşma ağlar ağlar susar bırak kalsın orda hayır öyle bişey yok bebeğimin annesine şefkatine ihtivacı var
hepyerdeyizz hasananesi 28 saat sancı çektim ilk doğumda 4 hafta öndeydi gelişimi 43 haftalık doğdu Resmen 😭😂 cahil cesaretiyle Deidgin gibi güle oynaya rahat rahat gittim takı 28 dikiş atılıp Totomun üstüne oturmayana kadar canlı canlı her iklmegini hissettiğim dikişte anladım 😂😱
hasananesi hepyerdeyizz Ayyy nasıl dayandın onca saat😲 ben 7.saatte yalvarıyordum kesin alın bebeği benden ölüyorum diye😬 ama herkesin hem acı eşiği hem çektiği sancı farklı oluyormuş ben can vericem sandım her sancı geldiğinde çok şiddetliydi hele o sancı geldiğinde yere çömel diyorlarya allahımmm öldüüm öldümmm
hepyerdeyizz hasananesi Bende çok zorlandım ama Almadılar sezeryana falan Surundurduler . İkincidede aynı çocuğun kalp atışı düşük çıkıyor sürekli kaç çeşit suni sancı denesiler ustumde . En son Şurup gibi bisye verdiler ölüyorum zannettim