Bugün eşimin zammı belli oldu çok çok düşük vermişler yani vermemişler gibi bir şey üzerine birde borcumuz olsun işte sadece çalışın gidin muhabbet etmeyin falan demişler.
Taşınma durumumuz vardı yazın, klimayla ısınıyoruz evim küf rutubet oluyor diye taşınmak istiyorduk ama bu sene de olmayacak. Salonda yatıp kalkıyoruz düzenim falan kalmadı küflü odaları kullanmıyoruz. Eşimlik bir şey yok sonuçta o da özür diliyor, istersen git annende kal yada kışın annemde kalalım diyor ne yapacağım bilemedim:(