yeager sadece kurumu çok dikkatli seçin. Ben hazirandan beri anaokullarıyla görüşmeye gidiyorum. Kasımda karar verdim 🤣🤣 anaokulu bakmayada nisan gibi falan başlamıştım. Çok kriterim vardı. Seçemediğim içim gönderememiştim. Ekimde öylesine bir okulu internette çok beğendim. Hatta o gün hastaneye gitmiştim. Hemen görüşmeye çağırdılar gidince bayıldım. 1 hafta sonra Direk kaydetmiş olduk 🙈
Bu arada benim için en önemli kriter rehber öğretmeni. Psikolog ve her gün okulda olması şarttı. Psikolog değilse bile rehber öğretmeni mezunuysa yüksek lisansına baktım🙈 tabi tecrübe yılı da çok önemli.
İnşallah güzel bir kurum bulursanız çok seviyorlar inanın okulu. Oğlum 7.30-6 arası gidiyor. Bir de kademeli ağlatmadan başlangıç çok önemli. Okuldan nasıl çıkarsa aklında o kalır. Mutluysa mutlu, üzgünse üzgün. Bir sonraki gününü etkiliyor Ona dikkat edin 🙈