eddadogga Kızım 7 aylık erken teşhislere bakıyorum örnek göremiyorum ismiyle seslenince bakma konuşma bunlardan bahsediliyor ama bebekler icin anlaşılması zor eline oyuncak veriyorum o kenardaki battaniye ucuyla oynuyor ya da battaniye etiketiyle oynuyor bazen ismine seslenince bakıyor bazen bakmıyor bu durumdan korkuyorum ve her hareketini cocugun teste tabii tıutuyorum resmen benim gibi olan varmı🥹 bu ara birde kulaklarını kesfe basladı eller hep kulakta
gg3848 eddadogga bu söyledikleriniz o aydaki bebek için çok normal bu endişeyle yaşanmaz akışına bırakın göz teması varsa sosyal gülümsemesi varsa adına çoğunlukla bakıyorsa diğer hepsi çok normal daha oyuncak oyuncakları bilinçle oynamayı bilmiyor çok küçük
cokbilmismom eddadogga bu kadar paranoya normal değil ya lütfen bebeğinizin o aylarını keyfini çıkartın. Söyledikleriniz otizmlw o kadar alakasız ki
sbnmcan eddadogga hareketleri çok normal bir şeyle ilgilenirken seslendiğinde bakmıyorlar zaten genelde bu aylarda teşhisi doktor dahi koyamaz. Endişelenmeyin boş yere.
[silindi] eddadogga 6ayindan beri hep takip ediyorum tükendim. 10 ayı olacak,ben hala araştıryorum, size tavsiyem lütfen kafanızı bulandrmayın, sonra benim gibi anneliği kendinize zehir edersiniz🥲
eddadogga gg3848 o kadar haklısınız ki bunu bile bile bu düsüncelere kapılıyorum bunu düsündügüm icin kendimede kızıyorum ama aklımdan cıkmıyor sosyal medyada o kadar cok görüyorum ki o kadar cok oranda var ki bu durum 7 aylık haliyle her hareketi beni düsündürüyor ve yıpratıyor gerçekten manasızca son zamanlarda buna takıldım deli cıkıcam resmenn
gg3848 eddadogga ben bu yüzden sosyal medya kullanmıyorum ne yazık ki artık yanlış bilgilerle insanların kafalarını bulandırıyorlar endişe etmekte çok haklısınız hepimiz anneyiz ve çocuklarımız için korkup endişeleniyoruz ama bebeğiniz gayet sağlıklı ve normal kötü düşünceler bebeğe de yansır o yüzden öyle şeyler izlemeyip kendinizi düşüncelerden uzaklaştırın🙏🏻
gamomuu [silindi] aynen öyle sonra takıntı haline geliyor ben sürekli öyle mi böyle mi derken 12. Aya yaklastık. Benim bi psikiyatriye gitmem gerekiyor galiba
[silindi] gamomuu ben iki kez psikojk destdk aıdım sırf bu konuyla ilgili, yardım aldığm zaman iyi ama bitince yine ddikliyorum tuç güm araştryorum bebeğimi hiç gönül rahatliğiyla büyütemedim maalsf bataklik gibi batdkça batlyor insan ve araşdrmadan bebeğimjn her şeyine bir kulp bulmadan duramiyorum🥲