Ooo, oralar o kadar karışık mı yaa🤯🤯
14 aylık, ben Allahım bu nedir böyle? Ben nereye düştüm yaraabb! Diye yükseldiğim oluyor kendime, ama 20 aylık sonrası daha fena gibi duruyor.
Benim ki kız, ama cinsiyet olarak kız.
Huyu suyu aynı erkek çocuk gibi, duvarları kemirmiş, az önce saçımdan tutup yerde sürükledi beni. Kolumu ısırıp cimcik atıyor.
Dün de kafama gazoz şişesi fırlattı… 🤦🏻♀️
Evet,kız çocuğu.. Cicili bicili olsun isterdim ama anamdan yemediğim dayağı yiyorum günlük.
Bide hayır demeyi öğrenmiş. ‘masal gel kızım’, ‘hayıyy’, ‘masal Umay vurma kızım’, ‘ditt,hayıyyy’… Beni şşş diye çağırıyor.
Koltuğun yanına gidiyor ‘şşşş, tızz’ diyor. 😂🤦🏻♀️
Yaza doğru evin buraya büyük park yapılacakmış, meydana doğru salmayı düşünüyorum, salıvereyim ne yapıyorsa yapsın 😂🤦🏻♀️